zaterdag 22 augustus 2009

(no subject)

Hee jongens en meisjes,
Gaat het bij jullie goed?
Bij mij wel.
We hebben vandaag een proeflesje taal gedaan en gaan volgende week met het echte werk beginnen.
Overmorgen gaan we'avondvierdaagse'lopen, dat wil zeggen we gaan een grote wandeling maken van meer dan 5 kilometer en gaan dan de beruchte kaap de Finisterre bekijken. Een grote rots in zee.
Groetjes, Floris

Hallo allemaal,
Ik heb vandaag het woordje 'ík' geleerd. Daarbij heb ik een mooie tekening van mezelf gemaakt.
Vanmiddag gaan we uiteten en daarna zwemmen bij een strandje. Morgen gaan we varen.
groetjes, Katelijne

hadiehoi iedereen.
vandaag eerste dag school!
gelukkig maar een lesje (engels.)
het is heel vervelend maar ja ik wil wel overgaan.
we liggen in een leuke baai en je kan er lekker zwemmen.
ik heb alleen niet zo goed geslapen.
ik heb het wel naar me zin.

groetjes, Baaf

Geen opmerkingen: