woensdag 5 augustus 2009

Berichtje van/voor de kids

hé jongens ik mis jullie ook maar het goede nieuws is dat ik naar een oud kasteel ben gegaan.
ik heb gezwommen en ik heb vier krassen in mijn benen van stuiken ik ben niet zeeziek geweest.
ik heb het leuk op de boot.
groetjes Floris.

Hallo, allemaal,
Vandaag heb ik gezwommen met Floris en Baaf in de zee op een krokodil achter de boot. En we zijn ergens heen gegaan, in de bergen. Ik moest door de stuiken lopen en toen kreeg ik een sneetje in mijn teen. Maar het was wel leuk, omdat we naar een kasteel gingen.
Gisteren ging ik uit eten. Ik had patatjes. Papa en mama hadden vis met patatjes.
Roos, ik mis jou heel erg, maar ik heb het wel leuk. Thomas, ik vind jou ook heel erg lief.
Groetjes, Katelijne

hallo lezers dinsdag zijn we van Cherbourg naar dit eiland Alderney gevaren.
Vandaag was het een leuke dag!
's Ochtends heb ik met Floris en Daniel een potje Monopoly gespeeld en raad een wie er heeft gewonnen???..................ik niet.
we hebben een grote wandeling gemaakt en het waseen best spannend avontuur.helemaal omhoog klimmen door bramestruiken maar het werd beloond met een mooi uitzicht.
ik heb ook nog gezwommen.

groetjes, Baaf

Geen opmerkingen: