woensdag 7 oktober 2009

Nog steeds Vila Real

Het is bewolkt weer, maar dat is ook voorspeld. Ondanks dat, hebben we gisteren de dekbedden uit de hoezen gehaald en lopen we nog steeds in korte broek en korte mouw. Het is gek je voor te stellen dat het in Nederland alweer herfst is en de herfstvakantie voor de deur staat. En wij zullen nu steeds zuidelijker gaan. Maar eerst gaan wij opa en oma nog zien! Het is fijn om weer familie te ontmoeten. Mijn zusje is gisteren geopereerd en ik moet zeggen, dat ik er wel mee bezig ben geweest. Je kunt ook zomaar niet terug! En dan is thuis en Nederland 'ineens' ook weer ver weg! Hier gaat alles goed. Helaas hebben we maar 1 vinkje kunnen zetten op de kluslijst, maar wel een hele belangrijke. Het waterfilter van de douche afvoer heeft Daniel ein-de-lijk door een Volvo Penta dealer op de werkbank open kunnen krijgen! Het is echt in 15 jaar niet meer open geweest! Eurl!!!!!! Wij waren er al mee bezig sinds we deze boot kochten, maar nu is het dan eindelijk gelukt. Verder heb ik veel gewassen en wederom zonder wasmachine, maar met mijn wonder wash! Ik ben er erg blij mee, want ook de dekbedhoezen kunnen gewoon gewassen worden. En zo vullen we onze dagen, 's morgens les geven en 's middags wasjes draaien, kluslijst afvinken en boodschappen doen! Af en toe en hier en daar een borreltje om de dag tot een goed einde te brengen. De dagen vliegen om en bedenken we, wat hebben we nu eigenlijk gedaan?

Geen opmerkingen: