donderdag 24 december 2009

Donderdag 24 december, kerstavond!/ 1700 mijl afgelegd

En wat fijn dat ik geen kerstboodschappen hoef te doen! En wat jammer dat ik geen kerstboodschappen hoef te doen! Wat fijn dat ik niet hoef te koken en wat jammer dat ik geen ingewikkelde kerstrecepten hoef te verzinnen! Geen haar op mijn hoofd die ooit heeft bedacht dat we kerst op zee zouden vieren. En zo ja, dan maar geen kerstdiner! Maar een beetje jammer is het wel, want het blijft toch wel speciaal. Vanavond 1 kerstkadootje voor de kids, maar waar heb ik het ook alweer gelaten????? Zou dit het laatste avondje, nachtje op zee worden????? Ik hoop het! De golven zijn nu helemaal heftig en voor de voortgang hebben we nog steeds de parasailor op. Spannend was dat vannacht wel, maar gelukkig is het goed gegaan. We maken al plannen voor wat te doen in Suriname, Paramaribo. Helaas zullen de winkels dicht zijn. Uiteten moet denk ik, hoop ik, wel lukken! Wij wensen iedereen hele fijne feestdagen en een gezellige kerst toe! En gaan op voor de laatste mijlen.......

2 opmerkingen:

Unknown zei

toi toi toi; vd Valk is altijd open ;)

Loek en Riet zei

We zullen nu maar eens bekendmaken dat we dagelijks de blogs van de Barbie, de Brandaan en ook de Valentijn lezen. Zo zien we van verschillende kanten hoe het met jullie gaat. We zitten wel in de kou, sneeuw en donkere dagen, maar we varen tussen onze oren ook naar Suriname. Fijne, overgetelijke dagen gewenst door Loek en Riet Vlugt.