donderdag 3 december 2009

Beet !!

Je schrijft het nog niet op of de wereld is alweer veranderd. Net nadat ik een blogje had geschreven ben ik aan het vissen geslagen. In San Sebastian op Gomera had ik nog aardig geïnvesteerd in vistuig, dus dat moesten we toch maar weer eens uitproberen. Mo had ook wel zin in een tonijntje, en zo rolden de bestellingen binnen. En ja hoor, na een half uurtje ging de molen lopen, het teken dat ik beet had. Een flinke jongen, want hij zat aardig te trekken aan de lijn. Met de nodige moeite lukte het om hem binnen te krijgen. Een goudmakreel (volgens mij, want ik ben niet zo'n kenner) van 50 cm. Keurig op tijd voor de lunch en we hebben hem dan ook meteen opgepeuzeld. Heerlijk!
En of het nou van de inspanningen ligt of toch die tropische breedte-graad, maar het begint nu toch echt wel warmer te worden. Het zweet loopt me over de rug, maar ik wilde jullie deze ontwikkelingen niet onthouden!

1 opmerking:

Unknown zei

top prestatie! we zijn trots op je Daan!