zondag 30 mei 2010

Nog 240 mijl te gaan!

En we hebben het zwaar, heel zwaar! 5 nachten gehad, 6 dagen! Hopelijk nog 2 te gaan! Hoe rustig het in het begin was, hoeveel wind we gisteren hadden. Ik had al de hele tijd het gevoel dat ik een blog moest schrijven en dan denk je, daar heb ik de hele dag voor, dát gaat wel lukken! Maar de dag gaat voorbij en je hebt niets gedaan en daar komt de volgende dag en je kúnt ineens niets meer doen! De wind, daar was de wind, met 25-30 knopen en ook niet echt uit de goede hoek! We hebben gehobbeld, de golven waren hoog en gingen kriskras door elkaar heen. Alleen Floris en Katelijne doen het prima! Baaf en Daniel hebben vissen gevoerd, voor zover er wat te voeren viel, want gisteren was het echt de slechtste dag van de hele reis. Ik heb niet kunnen koken, de boot gaat zo heftig heen en weer, dat het onmogelijk is om ook maar iets te pakken of te doen. Zelf hang ik van pilletjes aan elkaar. Nu is de wind iets minder, maar het gehobbel niet echt. Ik ga weer liggen, daar varen we het beste bij!

1 opmerking:

Brandaan zei

Volhouden maar. Niet leuk dat jullie het zo zwaar hebben. Maar je bent er bijna en dan maar even een paar dagen genieten van Bermuda. Veel succes. Groetjes vd Brandaan