dinsdag 11 mei 2010

The Baths

Gisteren zijn we van ons mooie plekje naar Leverick Bay gevaren, dat is zo'n beetje aan de overkant. Maar de Jonathan had water nodig en ging een wasje draaien op de kant! Ik moet zeggen erg verleidelijk, maar ik heb het niet gedaan. Ik zit hier nog steeds in mijn halfgare draaitonnetje de wasjes te draaien. En ik hoop echt dat het wasmachientje het nog een paar maandjes volhoudt, want ik kan eigenlijk niet zonder. En tja, het haalt het niet bij waar we eerst waren, maar het was er toch ook wel gezellig. De kinderen waren dolblij dat ze eindelijk weer in een echt zwembad konden spelen en die hebben we de hele verdere middag dan ook niet meer gezien. Wij zijn maar een biertje gaan drinken en maakten kennis met een stel Amerikanen. Later belanden we ook nog in een bruiloft, maar daar voelden we ons niet helemaal thuis. Terug naar de boot en de Jonathan ingemaakt met klaverjassen. We hebben nog 1 week dan is het feest over! Dan gaat de Jonathan naar het zuiden, richting Trinidad en daarna Curaçou! Vandaag hebben we een klein stukje gevaren en kwamen bij "the Baths". Daar is een "trail" door en langs de rotsen met af en toe een baaitje en het is daar geweldig! Supermooi! Ik hoop dat we de foto's kunnen laten zien, want we hadden het toestelletje meegenomen wat ook onderwater foto's kon maken, maar helaas heeft het toestelletje teveel water gemaakt en is ook dit apparaatje overleden.( Nu nog de foto's eraf zien te krijgen!!!!!!) Tevens is het hier supermooi snorkelen, zo mooi hebben we het nog niet eerder gezien! Het lijkt een beetje op onze duiktrip, maar dan zonder duikfles op je rug! Mocht het toestelletje zich bedenken, dan hoop ik dat we ook daar nog foto's van kunnen maken!

Geen opmerkingen: