zondag 14 februari 2010

St. Vincent

We liggen na een heerlijk schuin zeiltochtje van een uurtje heerlijk in de marina in The Blue Lagoon. Ik weet niet eens hoe het dorpje hier heet en of ze uberhaupt wel een dorpje hebben? Maar het is hier heerlijk liggen. We kijken uit op een mooie baai. Hebben stroom van de wal en hebben onze tanks zijn ook weer gevuld met water. Helaas kunnen wij dit water niet meer drinken, dus vanaf heden moeten we ons drinkwater uit flessen drinken. Water is trouwens niet goedkoop. Een fles kost hier omgerekend gemiddeld 1,25-1,50 euro voor 1,5 liter. Watertanks vullen hadden we vanmorgen kunnen doen voor 100 euro, maar hier in de marina kostte het slechts 10 euro. Het liggeld van de marina verdient zichzelf terug zeg maar. De kinderen konden vandaag heerlijk in het zwembad van het hotel hier bij de haven zwemmen, dus dat was echt groot feest. Er was zelfs een glijbaan bij. Wij hebben een toertje gepland voor morgen. Morgen gaan we om 7.30 uur op pad om een wandeling te maken van 2 uur naar een vulkaan. Dat is een belevenis, want dat hebben we nog nooit eerder gedaan. Ook de kinderen hebben hier veel zin in. En morgen is het groot feest, Valentijnsdag, de dag dat ik mijn prins in het Oeteldonkse besneeuwde Den Bosch heb ontmoet, 11 jaar geleden! En laat het nu ook wit zijn, Valentijnsdag en carnaval! Mijn hart is in Den Bosch, ik mis het carnaval ontzettend en mijn carnavalsvriendinnetjes nog het meest......maar ik zit hier mooi met mijn prins in het paradijs, dus echte klachten heb ik niet..........

Geen opmerkingen: