dinsdag 16 februari 2010

Baaf naar Nederland

En gisteren was het dus zover! Lang naar uitgekeken, ieder op zijn eigen speciale manier. Voor Baaf en papa Jochem het moment om elkaar eindelijk na zo'n lange tijd weer te zien. Voor mij een gevoel van "hoe is het mogelijk dat mijn kind zo hoog in de lucht en daar helemaal alleen is"........Ik kreeg een mailtje van Maaike dat ze slecht slaapt vanacht......gek genoeg slaap ik zelf ook weinig! Het is hier nu bijna 3.00 uur, dat betekent dat het in Nederland 8.00 uur is en Baaf dus op London Gatwick is........Is hij daar? Ik heb juist op dit moment geen internet en kan het ook niet nakijken......Die Baaf, groot is hij al........ Slaapt ook weinig vanacht........Wat een reisdag trouwens en wat een gedoe met immigration, customs. Het vliegen was op zich wel leuk, zo hoog boven het water en zo anders dan met de boot.......Daniel heeft de dynamo weggebracht......misschien is hij morgen klaar......ook de watermaker doet het nog steeds niet, waarom gaan juist al onze nieuwe apparaten stuk? Laat het nu maar eerst eens dag worden en de sms krijgen dat Baaf goed is aangekomen.........

Geen opmerkingen: