zaterdag 19 juni 2010

Dag 14, nog 165 mijl te gaan!

Het is helemaal leuk! We hebben sinds gisteren de motor aan en de motor bij! Er staat 10 knopen wind uit de perfecte hoek en we hebben de parasailor opgezet! Voor het mooie zouden we er eigenlijk nog een paar knopen wind bij moeten hebben, maar het gaat geweldig! De eerlijkheid gebied me te zeggen dat Daniel graag de parasailor op wilde, want ik vond het allang lekker gaan. Maar nu dat mooie lichtweer zeil opstaat, is het echt een plaatje en zelfs met de motor bij staat ie fantastisch! Die motor staat bij omdat we anders pas maandag aan zouden komen en we hebben ons er nu op gefocust om morgen, al is het morgenavond, heerlijk aan de borrel te gaan. Vanmorgen waren er alweer dolfijntjes rond de boot, maar ook hier moet ik weer zeggen, dat ik ze nu niet gezien heb, omdat ik zo lekker lag te slapen. De boot vaart zo fijn als ie recht ligt! En dan de wedstrijd, ouderwets aan de radio gekluisterd zaten wij, de SSB op het voetbalkanaal! Heel leuk! Nog leuker is dat ze hebben gewonnen, olé olé olé.......De Barbarossa schijnt oranje versiert te zijn, maar helaas heb ik aan oranje vlaggetjes niet gedacht. Zouden gekleurde vlaggetjes ook mogen?

Geen opmerkingen: