donderdag 22 april 2010

Weer in het water!

Weet je wat nou zo fijn is als je lekker in een bed op de kant slaapt? Je slaapt eindelijk eens een keer door. Je hoeft je antennes niet uit te zetten voor de regen zodat je de luiken moet sluiten, wind, zodat je alles binnen moet halen wat aan de lijn hangt en last but not least, dat je niet gaat krabben bij harde wind. Lig ik nog wel op hetzelfde plekje? Zijn we niet verschoven? We zijn gedraaid, kan de buurman dat wel hebben? enz. enz. En: heerlijk een bed wat niet wiebelt! Ik wil bij deze ook de kinderen een compliment geven. Hoe makkelijk zij toch met elke situatie weer om gaan. Ik ben echt trots op onze kanjers! Het is hier ook weer ouderwets hot! Bij alles wat je doet, loopt het zweet in straaltjes van je lijf! En op zich is dat allemaal niet zo erg, want we hebben airco en een lekkere douche (in het hotel) en daar springen we omstebeurt zo'n twee keer per dag onder, als het niet vaker is! Maar we moeten ook klussen op de boot! De schroefas lekte en das niet zo mooi, die maakt dan water en het water moet het liefst buiten de boot blijven! Daan heeft bloed, zweet en tranen vergoten, maar volgens Daan moet ie het weer doen. En de watermaker, snik, ook die heeft weer kuren! Het is een top apparaat en ik kan niet zonder, maar als ie het niet doet, ben je zuur! Inmiddels liggen we weer in de baai, Daan is nu de watermaker aan het maken en ik hoop zo dat die het straks weer doet! Ik heb boodschappen gedaan in een grote supermarkt en ik kan wel zeggen, we kijken er beiden naar uit om Sint Maarten weer te verlaten, want we lopen hier helemaal leeg! Wat een geld heeft het ons hier gekost! Maar we zijn wel helemaal happy! De boot is weer als nieuw en we zijn blij dat w eweer "thuis"zijn! Straks houden we een afscheidsmaaltijd met de Modesty. Ik ga patatjes bakken, frikandellen en krokketten, jammie!!!!!!

Geen opmerkingen: