zaterdag 10 juli 2010

Monica jarig

En de laatste verjaardag op de boot is gevierd! We zijn allemaal 1 keer jarig geweest tijdens deze reis en de vlaggetjes kunnen nu toch echt de prullebak in! Ik heb een geweldige verjaardag gehad, compleet met 2 appeltaarten die we met Brandaan, Barbarossa en Whistling Maid hebben opgegeten, heel veel telefoontjes van heel veel lieve mensen, sms-jes en mailtjes. Super! Allemaal heel erg bedankt! Ook al waren jullie niet in levende lijve aanwezig, ik weet dat jullie er zijn! En dat maakt dat ik nu toch zeker wel naar huis wil komen!
We hebben nog geborreld en zijn lekker uiteten geweest. Met z'n allen, want die kinderen spelen toch alleen maar met elkaar. Ook dat zal afkicken zijn komende week, want dan is het weer 10 dagen in de ligstand en zullen ze ook dat weer zonder klagen over zich heen laten komen.
Dus laat ze nog maar lekker ravotten. Er wordt ontzettend veel gevoetbald door onze jeugd en ook veel geskateboard. Leuk om naar te kijken en ik zou willen dat ik het ook zou kunnen.
Het laatste weekend op de Azoren gaat in. Vandaag misschien nog een mooie wandeling maken en morgen het voetbal. We kunnen ons hier niet voorstellen, hoezeer Nederland in de ban is van het voetbal, maar ook wij zullen dit WK niet snel vergeten.

Geen opmerkingen: