vrijdag 16 juli 2010

5e dag op zee

Alweer de 5de dag op zee en vandaag was het een goede dag! Een blauwe lucht, een lekker zonnetje en eindelijk eens niet teveel wind! Ik mocht zowaar vannacht de motor weer bijzetten, maar dat was van korte duur, want na een half uurtje wakkerde toch weer de wind aan tot 18 knopen. (windkracht 4) Vanmorgen had ik ook wel weer zin om een appeltaartje te bakken, maar toen ik gedurende de volgende minuten met mijn hoofd omlaag op zoek ging naar de appeltaartvorm was ook die lust me weer ontnomen. We zijn nog geen 100% dus het moet nog maar even wachten! Ik ben wel heel blij dat ook Baaf weer beter gaat. Gisteren heerlijk gegeten en dat deed iedereen weer goed! Overdag nam ook de wind weer wat af, zodat nu toch de motor weer bijstaat. Volgens Daniel gaat het met de frontjes en de slechte weersvoorspellingen misschien toch nog meevallen en hebben we morgen hopelijk ook weer een rustige dag. We hebben wel ons "halfway point" bereikt (vandaar de appeltaart, die nog even op zich laat wachten) en dit gevierd met een zakje m&m's, welke ook onder luid gejuich werd ontvangen! Ach, als we de inwendige mens maar plezieren valt het misschien nog wel mee en we komen er vanzelf wel.......

Geen opmerkingen: