dinsdag 12 mei 2009

Moederdag

Laat in de middag naar de boot gereden. Daniel de hele dag aan het klussen. Ik hier thuis aan het rommelen. Baafie voetbaltournooi en met Floris en Katelijne ben ik nog even naar de verjaardag van Jannick gegaan. We kwamen "laat"aan op de boot en het was echt een zooitje. Alles lag weer open en op dat moment had ik toch wel een klein beetje spijt om naar te boot te zijn gegaan. Omdat we vorige week met vakantie waren gegaan, moesten alle bedden nog opgemaakt worden, moest ik nog eten maken, kindjes badderen en noem maar op. Maar Daan vond het wel fijn dat we er waren, dus okee dan. Ik had ook een afspraak gemaakt met de bemanning van de "Beste Wind"maar sorry, het is er niet van gekomen en ik hoop echt dat we elkaar nog kunnen zien voor vertrek! De volgende dag, moederdag, jippieeeeeee, mooie , lieve cadootjes gekregen.
Beschuitje en thee op bed en een mooie, zonnige dag! Het was heerlijk!

Geen opmerkingen: