dinsdag 10 augustus 2010

het einde van de reis nadert

En als het einde van de reis nadert is het ook tijd om iedereen te bedanken.............

Jochem en Maaike lieten net een heel lief berichtje achter in het gastenboek en ik wil daar heel graag op reageren.........De berichtjes van papa Jochem en Maaike (Santje en Teus) zijn heel speciaal! Jochem, jij zei net, dat jullie heel blij zijn, dat wij weer thuis zijn, maar wij zijn heel blij dat wij Baaf van jou mee mochten nemen! Dank voor al jullie lieve berichtjes aan ons en speciaal aan Baaf! Super!

Verder wil ik iedereen bedanken die een berichtje voor ons in het gastenboek heeft achter gelaten. Sommigen sprongen daar echt uit, maar iedere keer keken we er weer naar uit om die berichtjes in het gasten boek te lezen. Dat hebben wij zeer gewaardeerd!


Ik wil Jolanda (nogmaals) bedanken voor haar goede (mentale) zorgen en het opsturen van al mijn wensen! Ik wil Natalie bedanken voor de goede zorgen voor ons huis en de post! Ik wil Joost bedanken voor de goede zorgen voor onze tuin! Ik wil Henk bedanken voor het parkeren van zijn auto op onze oprit, zodat men dacht dat wij toch wel thuis waren. En iedereen die voor ons een oogje in het zeil heeft gehouden!

Ik wil basisschool Noorderlicht bedanken voor het samenstellen van de schoolpakketten voor Floris en Katelijne. Floris en Katelijne zijn met vlag en wimpel over naar de volgende groep en hebben een kei goed rapport! Jippieeeeeeeee
De juffen Marije, Trees en Monique, heel erg dank je wel voor alles!
En Jos de congierge, dank voor je lieve berichtjes!

Onze familie die ons gesteund heeft tijdens deze reis. Wij zijn zó blij dat iedereen gezond en wel dit jaar heeft doorstaan! Ook de opa's en oma's van onze kinderen en vooral die van Baaf!

En straks rollen wij weer ons werkzame bestaan weer in en kunnen we alleen nog maar terug denken aan dit fantastische jaar. Kunnen we terug denken aan fijne herinneringen en fijne dingen die wij mochten meemaken en waar wij allen heel veel plezier aan beleefd hebben!

Het ontmoeten van nieuwe mensen die vrienden zijn geworden
Het ontmoeten van oude vrienden die we graag weer willen zien!

Iedereen die ons blog met plezier heeft gelezen, heel erg bedankt!

Geen opmerkingen: